אלמוג כהן: "חושש שההסתה תוביל לאלימות נגד חרדים"

אייל ראובן No Comments on אלמוג כהן: "חושש שההסתה תוביל לאלימות נגד חרדים"

חה"כ אלמוג כהן במהדורת סוף השבוע: "אני חושש שילד חרדי יחטוף מכות ברחוב. ההסתה מזכירה תקופות אפלות. על מה כל זה? הקהילה החרדית היא חלק מעם ישראל, כמות עצומה של ארגוני חסד"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס לתפקיד אלו יכנס היום איתמר בן גביר. "מטרתו העיקרית היא לבלום את האלימות וההסתה ולטפל בנושא ביטחון האישי. אני אנהל את כל נושא מטרופולין באר שבע".

הוא הסביר: "אהיה סגן השר האחראי על יישום מדיניות הממשלה באזור באר שבע. גם בנושא הביטחון האישי, אבל לא רק. מדובר גם על הזנקת באר שבע מבחינה כלכלית. אנחנו רוצים להביא את הזוגות הצעירים לנגב ולגליל ובשביל זה צריך מעין סל קליטה, צריך גם בית חולים נוסף".

בתוך כך, ציין כהן: "יש הרבה קהילות חרדיות בדרום, הם חיים איתנו בהרמוניה, חלק מאיתנו ואנחנו אוהבים אותם. אני חושש שילד חרדי יחטוף מכות ברחוב. ההסתה מזכירה תקופות אפלות. על מה כל זה? הקהילה החרדית היא חלק מעם ישראל, כמות עצומה של ארגוני חסד". עוד לדבריו "המדינה צריכה לתת את האפשרות לחרדי שרוצה לעבוד".

על הרמטכ"ל כוכבי: "כוכבי הוא לוחם ללא חת ויש לי הערכה רבה אליו, אבל גם מהחייל מספר אחת אנחנו דורשים לא לעשות פוליטיקה, בדיוק כמו הדרישה מאותו חייל מחברון".



0 תגובות